Ini yang akan terjadi kalau takde seorang pun Ahli Parlimen cukup undi
Nampaknya drama politik ni dah nak habis, pasukan Azmin paling rugi…
TIGA warga Malaysia yang dikhendaki INTERPOL, ada yang kita sangat kenal
Apa sebenarnya yang berlaku disebalik idea kerajaan pintu belakang ni? Ini ceritanya
Isu ada pakatan nak bina kerajaan pintu belakang, ini persoalan yang ramai rakyat nak tahu

Isu Semasa

ISU SEMASADISUKAI RAMAI

POLITIK

POLITIKDISUKAI RAMAI

bahagian sosial

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on skype
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on tumblr
Share on email
Share on print

Ikuti kami melalui email

Dapatkan artikel terbaru

Twitter

Daripada konsep kerajaan perpaduan kepada kerajaan minoriti; banyak betul kemungkinan yang boleh berlaku sekarang ni

Apapun semua ni andaian je... kita sebagai rakyat kena tunggu dan lihat je lah

https://buff.ly/32CkYuU

Mungkin ada hikmah tak jadi tertubuhnya kerajaan pintu belakang...

Tengok kat senarai merah Interpol; semua ada kena mengena dengan kes pemimpin dulu

https://buff.ly/390lmFR

Siapa sangka, kita melangkah ke tahun baru dengan drama politik lah pulak

Beberapa persoalan penting dah terjawab dalam artikel ni

https://buff.ly/38Y333Y

Load More...

Global

Isu penindasan rakyat Palestin semakin teruk? Ini pandangan Mahathir dan Anwar
Wang sumbangan rakyat Malaysia tak sampai ke Palestin? Ini cerita sebenarnya…
Macam mana sebenarnya Israel ni boleh kawal Amerika Syarikat? Kami bincangkan…
Twitter digodam untuk dapatkan data peribadi, salah satu pelakunya orang Malaysia?!
Ini sebab pelan Trump untuk ‘damaikan’ Israel dan Palestin perlu ditolak

GLOBALDISUKAI RAMAI

Video

Channel Youtube OrangKata diwujudkan khas untuk korang melihat video-video yang kami terbitkan. Kadang-kadang kami tahu ramai orang yang suka tengok video berbanding baca, jadi video ni untuk korang. Jangan lupa subscribe channel kami, dan beritahu semua orang tentang channel gempak dan berinformasi ni.
Scroll to Top