Anwar Ibrahim adalah ahli FREEMASON, ini bukti yang tak mampu dinafikan
Ikuti kisah penjenayah yang ada topeng BADUT ketika dikejar polis ketika PKP…
Harga topeng muka semakin melambung, ada peniaga dah didenda RM100k
Penangguhan bayaran gembirakan semua orang? Ini yang korang kena tahu pasal moratorium
Sempena memperingati wabak COVID-19, ini nama unik yang diberikan kepada kembar

Isu Semasa

ISU SEMASADISUKAI RAMAI

POLITIK

POLITIKDISUKAI RAMAI

bahagian sosial

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on skype
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on tumblr
Share on email
Share on print

Ikuti kami melalui email

Dapatkan artikel terbaru

Twitter

Masa ni lah ada orang nak untung lebih jual topeng muka, sampaikan ada orang suka hati curi dari hospital kemudian jual dengan harga Yahudi

Korang lapor je kalau korang ada info pasal jenis peniaga macam ni

https://buff.ly/2Ve3H83

Pafut ke korang tangguh bayaran pinjaman bank?

Ada kata boleh je tangguh, yang penting korang kena bijak rancang kewangan supaya tak rugi

https://buff.ly/34ozYgL

Corona dan Covid.. unik sungguh ni nama kembar berlainan jantina

Walaupun ramai terangkat kening dengar, tapi ibunya tak kisah sebab ada niat baik di sebaliknya

https://buff.ly/2K0cYvj

Corona dan Covid.. unik sungguh ni nama kembar berlainan jantina

Walaupun ramai terangkat kening dengar, tapi ibunya tak kisah sebab ada niat baik di sebaliknya

https://buff.ly/2K0cYvj

Selain dari duduk rumah, salah satu cara nak bantu putuskan rantaian adalah tolong jangan sembunyikan maklumat penting

3 benda ni je hospital nak tau.. Pihak hospital bertindak atas maklumat korang je tau!

#KitaJagaKita

Load More...

Global

Sempena memperingati wabak COVID-19, ini nama unik yang diberikan kepada kembar
LIMA adat pelik di seluruh dunia, ada yang menari dengan keranda ketika kematian
Ketika hotel lain tengah kosong, hotel di Switzerland ni jadi tumpuan ramai
TIGA wabak berjangkit yang pernah melanda dunia, nombor TIGA tu paling dahsyat
Di Itali ada orang nak saman pemilik pencetakan 3D ‘injap’ alat bantuan pernafasan

GLOBALDISUKAI RAMAI

Video

Channel Youtube OrangKata diwujudkan khas untuk korang melihat video-video yang kami terbitkan. Kadang-kadang kami tahu ramai orang yang suka tengok video berbanding baca, jadi video ni untuk korang. Jangan lupa subscribe channel kami, dan beritahu semua orang tentang channel gempak dan berinformasi ni.
Scroll to Top