Politik
Page 5

Lima perkahwinan yang paling popular di Malaysia

Selain daripada terkenal dengan kepelbagaian bangsa dan banyak cuti umum, Malaysia jugak terkenal dengan perkahwinan yang mewah dan gempak. Selalunya kalau ada artis yang terkenal kahwin, diorang akan berpesta macam

5 anak menteri yang selalu bagi komen pasal politik

Tak semua anak ahli politik join politik tapi kadang-kadang tu diorang pun tak tahan agaknya nak menampakkan diri. Kalau dah masuk dalam kancah politik, semua benda kehidupan boleh dikira untuk

Akhirnya prototaip KERETA TERBANG dipersembahkan…

Baru-baru ni di LIMA, Tun Mahathir Mohamad pada hari ini 26 Mac 2019 telah meninjau ‘model air mobility’ di Pavilion Kementerian Pembangunan Usahawan (MED) ketika LIMA2019, Langkawi Kedah. Air mobility

Scroll to Top